Kleurgebruik in je interieur vs. toongebruik in je vacature. Ze werken hetzelfde.

Wanneer in een kantoor het kleurgebruik optimaal is ingezet voor een fijne werksfeer dan voel je je omarmt. Maar wanneer je een kantoor binnenloopt waar de kleuren wit en grijs domineren reageert je lichaam en je stemming daar anders op, nog voordat je met iemand hebt gesproken. Je eerste indruk is gemaakt. Precies datzelfde gebeurt […]
Vacatureteksten die raken en het geheim van de golfset.

Je hebt een personeelstekort dus je wilt dat je vacatureteksten zo goed zijn dat de juiste kandidaat daar op reageert, maar hoe schrijf je nou een goede wervende tekst? De juiste woorden maken impact dus zie de inhoud van je vacature als een goed geslagen golfbal. De juiste woorden raken hun doel en blijven hangen. […]
Vacaturetekst schrijven: de 7 zonden en hoe je die vermijdt.

Een standaard vacaturetekst is net zo inspiratieloos als een kale kantoorruimte: wellicht functioneel, maar tot een ruimte met tl-licht, slechte akoestiek en geen fijne sfeer voelt niemand zich aangetrokken. Je blijft er niet langer dan strikt noodzakelijk, doet je ding en wilt weer weg. En dat is precies wat er gebeurt als je een vacature […]
Goede vacatureteksten schrijven: Wat datingprofielen ons leren over wervend schrijven.

Je zit ’s avonds op de bank met een drankje en wat lekkers bij de hand, de tv aan en je duim op de telefoon. Je bent aan het scrollen, niet op Indeed, niet op LinkedIn, maar op Tinder, Bumble of hoe de liefdesapps tegenwoordig ook heten. En dan kom je weer zo’n profiel tegen: […]
Kantoorinrichting inspiratie – van merk naar stijlvolle werkplek

Kantoorinrichting doet meer dan functioneel zijn ,het weerspiegelt je merkidentiteit. Lees hoe je met stijl en strategie een werkplek creëert die voelt én klopt. Je loopt binnen bij een leverancier en BAM alles klopt. De ruimte ademt een stijl uit tot op de koffiekopjes. Dat is niet zomaar styling. Dat is een strategie met flair. […]
Kantoorinrichting inspiratie – vermijd deze drie valkuilen

Zie jij je werkplek als meer dan een verzameling bureaus, stoelen en computers? Het draagt namelijk bij aan je merk, je cultuur en je ambities. Wie innovatief wil zijn, kan niet langer in een kantoorruimte werken die de jaren 90 uitstraalt. Dan gelooft de klant echt niet dat je staat voor innovatie. Ik nodig je […]
Een fijne werkplek regel je zo: vertaal de kern van je merk in je interieur

Weet je wat raar is? We besteden uren aan het uitdenken van een merkstrategie en het kiezen van het perfecte logo, maar de werkplek wordt vaak vergeten. En dat is zonde. Ik nodig je uit om verder te lezen zodat je met een andere blik naar je eigen merk en boodschap kijkt. Past je werkplek […]
Werkplekinspiratie : Jouw merk is meer dan een logo.

Vaak denken we meteen aan een logo als er een merk genoemd wordt. Een mooi, strak ontwerp dat je in reclame-uitingen ziet en op de website terugvind. Maar een merk is veel meer dan alleen een logo en een paar huisstijlkleuren. Het is een beleving, een gevoel dat medewerkers en klanten willen ervaren als ze […]
Duurzame kantoorinrichting is tijdloos net zoals kunst.

Kunst in een zakelijke omgeving is veel meer dan een decoratieve opvulling – het is een krachtig instrument om je merk kenbaar en voelbaar te maken. In deze blog ontdek je waarom een kunstwerk een werkplek pas echt uniek maakt – en hoe je kunst vind wat bij je onderneming past. Gebruik kunst als merkversterker. […]
Kantoorinrichting inspiratie begint bij je merkessentie.

Mijn merk begon niet met een logo en ook niet met een slogan. Het begon niet eens met een huisstijl, maar het kwam van binnenuit. Dat ongrijpbare krachtige ‘iets’ dat mijn merk uniek maakt en waarvoor mensen uiteindelijk mijn hulp willen. Hoe vind je die merkessentie eigenlijk? Het begon bij mij met durven graven in […]