Kantoorinrichting inspiratie begint bij je merkessentie.

Brand & Styles

Mijn merk begon niet met een logo en ook niet met een slogan. Het begon niet eens met een huisstijl, maar het kwam van binnenuit. Dat ongrijpbare krachtige ‘iets’ dat mijn merk uniek maakt en waarvoor mensen uiteindelijk mijn hulp willen.

Hoe vind je die merkessentie eigenlijk?

Het begon bij mij met durven graven in mijn emoties. Niet alleen denken aan ‘wat’ ik wilde aanbieden, maar vooral ook ‘waarom’ ik het wilde. Mijn drijfveer is dat er genoeg saaie kantoorruimtes zijn en iedereen meer werkgeluk verdient. Hoe ik dat wil aanpakken? De wow-factor op kantoren introduceren die past bij het merk van de klant. Maar vooral ook met elk project een bijdrage leveren aan twee goede doelen: de schoenendoosactie en een evenement organiseren om jongeren te inspireren hun talenten in te zetten voor meer werkgeluk.

Droom en geef je creativiteit de vrije teugels

Ik verlies het grote plaatje niet uit het oog. Ja, ik wil het perfect doen, maar dat perfecte gevoel ontstaat niet door iets te forceren – het ontstaat door me in te leven in wat de klant wil bereiken met zijn werkplek. Door te dromen en mijn creativiteit de vrije teugels te geven. Los van kaders en denken in beleving van een product of een dienst. Als ik mijn idee kan overbrengen aan de klant en die zegt ja, dan is het voor mij perfect.

Heb jij je wel eens voorgesteld dat je merk een ruimte is?

Hoe voelde die dan? Is het een bruisende, creatieve plek met veel mensen of juiste een stille berghut? Die antwoorden brengen je dichter bij jouw perfecte werkplek. Met unieke interieurstyling doe ik precies hetzelfde: ik volg geen standaardregels, maar kijk, luister en voel. Daarna kies ik bewust kleuren, vormen en materialen die het verhaal vertellen zodat het helemaal klopt. Niet om een mooi interieur te regelen, maar om er een betekenis aan te geven.

De vertaling van je merkessentie naar je interieur.

Wanneer je jouw merk als een ruimte ziet dan wordt het tastbaar en voelbaar. En juist dat maakt jouw merk authentiek en onweerstaanbaar. Vertaal dat naar je interieur en je voelt je eigen energie meer stromen. De vertaling van je merkessentie naar je interieur vraagt om denken, dromen, durven en vooral luisteren naar je eigen gevoel en die van je medewerkers. Het klopt pas als het klopt van binnenuit.

Ik nodig je uit om te dromen: Hoe zou jouw merk eruitzien als het een ruimte was? Warm, uitnodigend? Fris en uitdagend? Luxe of eenvoudig? De antwoorden weet je al, nu nog de vertaling naar je werkplek. Ik ben benieuwd.

Onze blogs

Ben jij benieuwd naar een tijdloos interieur? Of wil je meer weten over hoe jij impact kan maken met je kantoor? Lees dan onze blogs!

Nieuwe kantoorinrichting: Waar moet je beginnen?

Betaalt een investering in een zakelijke interieur zich terug?

Hoe verbeter ik mijn kantoorruimte?

Brand & Style by Jesca
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.